Pingistä pelaamaan seurantalolle!

7.2.2018

PINGISPELAAJAT HUOMIO ! Hae Seurantalon avain pingistä varten K-kaupasta ja vie se sinne takaisin. Samalla maksa sinne pingiskassaan peliajan mukaan. Aika pingispelaamiseen on joka tiistai klo 15.00 - 20.30. Seurantalon valojen katkaisijat ovat salin oikeassa takanurkassa. Rullaa ja avaa pingispöytä varovasti, laita kiinnitykset kunnolla kiinni. Laita verkko oikealla tavalla kiinni. – Pelin jälkeen laita pingispöytä taas säilytyskuntoon. Käytä salissa vain urheilutossuja, joista ei lähde mustia tai värillisiä raitoja lattiaan. Hinta KesU:n jäsenille: 2,50 € / tunti / pelaaja. Alle 16 v. 1 € /tunti. Jos on kysymyksiä pingiksen pelaamisesta ota yhteys Hermann Aistrichille puh. 0445255332 tai e-mail haistrich@hotmail com. Pelaamisen iloa !